Herr Skägg

Det är omdiskuterat, det är ifrågasatt. Det är sagt att vara i modet, även att det är på väg ut. Det är hyllat, det har skrattats åt. Det är ett ställningstagande, det är lathet. Det är -Skägg-

Hjälp mig att komma igång

Kategori: Allmänt

Något att starta med!

Jag vet att bloggen nu till en början kommer vara rätt simpel i upplägget.
Att man kanske kunde önska mer från stilen.
Men det är här vi börjar, det är här vi tar avstamp.
Mycket för att jag inte är supervass på att skriva html, men även för att jag vill se hur bloggen tar sig.

Jag vet att intresset finns, att många känner sig vilse just när det kommer till att skaffa skägg.
Hur ska jag hålla det snyggt, hur håller man det i styr, hur ska jag tvätta det?

Är du en av dom som kan tänka dig att vilja följa med på just denna blogg, sprid gärna länken.
- Herr Skägg -

Jag hoppas att du hänger kvar, att du vill engagera dig, för nu kör vi!

 

KOMMENTARER:

  • wystanearls.com säger:
    2016-03-04 | 09:07:34
    Bloggadress: http://www.wystanearls.com

    Lycka till med bloggen !!!

    Alexander
    Wystanearls.com

Kommentera inlägget här: