Herr Skägg

Det är omdiskuterat, det är ifrågasatt. Det är sagt att vara i modet, även att det är på väg ut. Det är hyllat, det har skrattats åt. Det är ett ställningstagande, det är lathet. Det är -Skägg-

Då var det dags - Herr Skägg

Kategori: Allmänt

Välkommen!

Jag vet att jag inte är först, att jag inte är den som startat en ny trend.
Många har gått före och många kommer att gå efter.
Allt från små moppemuschar till frodiga skogshuggar skägg.
Stilfullt eller skabbigt.
Jag vet att det finns viktigare saker att engagera sig i.
Men det är något med just skägg som får mig att vilja mer.

Jag vill dela mina tankar, mina erfarenheter, tips och funderingar.
Hur får jag mitt skägg att sticka ut, inte bara stickas.
Hur håller jag det i trim, utan att falla för trycket och trimma bort det.
Hur man stänger ute de negativa kommentarerna, hur man tar åt sig av de bra.
Jag kommer även att göra intervjuer med andra som valt att ha skägg.

Här ska du och jag diskutera skäggets vara eller inte vara!
Vissa säger att modet är på väg att försvinna, jag säger, det är här för att stanna.

Återigen, varmt välkommna till
- Herr Skägg -

 


Kommentera inlägget här: