Herr Skägg

Det är omdiskuterat, det är ifrågasatt. Det är sagt att vara i modet, även att det är på väg ut. Det är hyllat, det har skrattats åt. Det är ett ställningstagande, det är lathet. Det är -Skägg-

Det handlar om osynliga sjukdomar

Kategori: Allmänt

Jag vill bara lätta mitt hjärta, få det ur systemet.
Anledningen är att jag vill vara mer aktiv på bloggen, men energin är låg och sätter käppar i hjulen.
Jag har senda några år tillbaka haft stora problem med min mage, utan att få svar på varför.
Dagar, veckor, månader, år...
Som att ha en magsjuka som aldrig tar slut!

Nu i vår fick jag äntligen beskedet, äntligen hade läkarna uteslutit allt annat och enats vid en diagnos.
En allvarligare form av IBS. (Irritable Bowl Syndrome el, Irritable Bowl Decese)
Så nu när man fått en diagnos, kan man börja medicinera.
Fått en annorlunda medicin utskriven som jag ätit nu i några veckor.
Jag är försiktigt optimistisk, men nog känns det som att det börjat bli bättre.
Energin börjar komma åter, tacksam är vad jag är!

Så nu kanske man kan lägga lite krut på sådant som jag tycker är roligt.
Till exempel denna blogg!

 
Kommentera inlägget här: