Herr Skägg

Det är omdiskuterat, det är ifrågasatt. Det är sagt att vara i modet, även att det är på väg ut. Det är hyllat, det har skrattats åt. Det är ett ställningstagande, det är lathet. Det är -Skägg-

Kommande del av en utlottning

Kategori: Skötsel, Tävling

Okej, jag hade tänkt vänta med att visa vad jag hållit på med i veckan. Men då vissa saker inte går att bestämma över, så väljer jag att avslöja.

Jag tänker lotta ut ett pris via instagram som även kommer att kombineras med ett inslag på Youtube.
Och i enlighet med ett naturligt tänk, där nästa del i priset för mina tankar till skogen, så valde jag att göra ett par skäggkammar.
Jag har inte jobbat mycket med trä i mina dagar, men det kändes som en kul grej. Dessa kammar är 100% handgjorda! Inget är gjort med maskiner, så därför är känslan rakt igenom handgjord. Uthuggen med yxa, sågad för hand och täljd med kniv.
Ingen tand är exakt, men det tillför bara lite charm, säger frugan.
Materialet är björk och de är behandlade med en lack som inte är farlig för människa eller natur.

Någon av dessa kammar kommer alltså att vara en del i en utlottning som sker snart! Du kan redan nu välja att följa denna kanal, för att inte missa din chans att vinna när det väl drar igång!
(OBS denna utlottning kommer enbart ske inom Sverige!)

 
Varma vårhälsningar / Herr Skägg
Kommentera inlägget här: